دانلود آهنگ های شاد اندی

جدید ترین و قدیمی ترین آهنگ های اندری

دانلود آهنگ های شاد اندی

جدید ترین و قدیمی ترین آهنگ های اندری

ما آمروز بیادمیخوام جدید ترین آهنگ های آندی رو بصورت اختصاصی قرار بدیم امید وارم خشتون

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

چگونه سرمایه گذاری خوب و موفقی داشته باشیم؟


سرمایه گذاری خوب و مطمئن هم مثل هر کار و پیشه دیگری نیازمند دانستن اصول و برنامه ریزی است و کسی می تواند ادعای انجام سرمایه گذاری موفق داشته باشد که از اصول آن پیروی کند.

سرمایه گذاری موفق Investment

آنچه در این گزارش پیش روی شماست، اصولی کلی و بسیار مهم است که رعایت آنها راه را برای سرمایه گذاری خوب و مطمئن باز می کند:

1 – تلاش نکنید آینده را حدس بزنید

یادگیری پذیرش آنچه در آینده اتفاق می افتد، بسیار مهمتر از تلاش برای حدس زدن و پیش بینی آینده ای است که هنوز نیامده است.

2 – اهمیت پس انداز از سرمایه گذاری بیشتر است

خیلی ها هستند که دائم استرس این را دارند که آیا سرمایه گذاریِ درستی انجام داده اند یانه، این در حالی است که افراد دور اندیش بیشتر به این فکر می کنند که چگونه پس انداز کنند تا در روزهای نیاز از آن استفاده کنند.

3 – اخبار مهم را پی بگیرید

نمی شود بخواهید جایی سرمایه گذاری کنید و خبر از چند و چون ماجرا و وضعیت بازار و مسائلی از این دست نداشته باشید. بخش های خبری گوناگون، روزنامه ها و از همه راحتتر سایت های اینترنتی همگی امکاناتی هستند که شما برای سرمایه گذاری بهتر باید از آنها استفاده کنید.

4 – تیز هوشی ذاتی از زبل بودن سر کلاس مهمتر است

از بین دو سرمایه گذار که یکی صرفا با آموزش های کلاس و کتاب و درس پیش می رود و دیگری تلاش می کند به حس و درک و استعداد و پشتکار خود تکیه کند، اصولا دومی موفقتر است.

5 – پیش از سرمایه گذاری با دیگران درباره اش صحبت کنید

مشورت، عنصر و المان مهم در هر کاری است که متاسفانه از سوی خیلی ها نادیده گرفته می شود. استفاده از تجربه دیگران رایگان است، آن را از دست ندهید.

همچنین بخوانید: چگونه روی خودمان سرمایه گذاری کنیم؟

6 – بسیاری از مشکلات مالی نتیجه شک و تردید هستند

لطفا اگر تصمیم به سرمایه گذاری می گرید، اول از آن مطمئن شوید و بعد قدم در مسیر آن بگذارید. تردید، عنصر ویرانگری است که تنها می تواند سرمایه گذاری شما را خراب و آنچه دارید را از شما بگیرد.

7 – گذشته ها گذشته، فراموششان کنید

آنچه در گذشته اتفاق افتاده، مربوط به همان زمان است و اگر کسی در گذشته سرمایه گذاری ناموفقی را انجام داده، دلیلی ندارد که سرنوشت شما هم مثل او شود.

8 – سرمایه گذاری بی نقص وجود خارجی ندارد

فکر اینکه سرمایه گذاری را انجام دهید که هیچ مشکلی در مسیر آن پیش نیاید و از هر لحاظ کامل و بی نقص باشد، تنها وقت تلف کردن است. به جای این رویاپردازی ها تلاش کنید که بیاموزید، چالش ها را چگونه از سر راه بردارید.

  • ۹۷/۰۶/۱۲
  • zakrya

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی